Izveidojiet savu digitālo asistentu un automatizējiet rutīnas darbus ar mākslīgā intelekta palīdzību
Ilgums: 6 nedēļas
Formāts: tiešsaistes nodarbības (2h nedēļā) + praktiskie mājasdarbi + darba burtnīca
Rezultāts: kursa beigās katrs dalībnieks apguvis MI aģentu izveidi, kas palīdz rutīnas darbos un biznesa vadībā un, kas strādā viņu labā. Izveidota pārdošanas automatizācijas plūsma, kas ietaupa laiku un izmaksas.
Kas ir MI asistents un kā tas var palīdzēt biznesā. Identificējam rutīnas darbus, ko iespējams automatizēt ar mākslīgā intelekta rīkiem.
Mājasdarbs:
saraksts ar 5 darbiem, ko vēlētos uzticēt MI asistentam.
Kā MI palīdz e-pastos, dokumentu sagatavošanā un atbildēs klientiem. Praktiski piemēri – sagatavoti atbilžu šabloni, dokumenti, klientu komunikācijas plūsma ar digitālajiem risinājumiem.
Mājasdarbs:
izveidot vienu automatizētu atbilžu komplektu (FAQ) ar MI palīdzību.
MI kā palīgs laika un uzdevumu plānošanā. Kā radīt iknedēļas plānus, kontrolsarakstus un atskaites ar mākslīgā intelekta palīdzību uzņēmējdarbībā.
Mājasdarbs:
izveidot personalizētu nedēļas plānotāju ar MI rīkiem pielāgotu individuāli projektam.
Kā MI palīdz atrast klientus un partnerus (B2B un B2C). Praktiski piemēri: LinkedIn kopsavilkumi, partneru saraksti, tirgus izpētes un auditorijas atlases rīki.
Mājasdarbs:
sagatavot mini klientu sarakstu ar MI palīdzību.
Kā savienot MI ar citām platformām (e-pasts, sociālie tīkli, maksājumi). Automatizēts klienta ceļš: pieteikšanās → apmaksa → pakalpojuma piegāde ar digitālajiem risinājumiem.
Mājasdarbs:
izveidot vienu nelielu automatizācijas plūsmu ar MI rīkiem.
Katrs dalībnieks izveido savu MI aģentu konkrētā jomā (HR, mārketings, pārdošana, finanses, klientu atbalsts u.c.). Gala prezentācija: "Mans MI asistents – kā tas atslogo manu darbu."
Mājasdarbs:
pabeigt un sākt izmantot MI asistentu ikdienas lietošanā uzņēmējdarbībā.